Jump to content
Devbot

Update 24.08.2016

Recommended Posts

Mage: Portals to Orgrimmar and Stormwind are now properly available for party-members only;

Rogue: poisons now have proper skill requirements;

NPCs: minor gossip fixes; fixed some creatures yielding incorrect experience;

Party: players now should properly receive reputation for party kills outdoors;

Warden: improved ban system;

PvE: now some movement effects (stuns, roots, waterwalk, hover, feather-fall, etc.) are correctly applied both for creatures and players;

Kiting: fixed some bugs;

Spells: channeling spells should no longer be interrupted by DoTs;

(RU)

Маг: Порталы в Оргриммар и Штормград теперь доступны только для членов группы;

Разбойник: рецепты ядов теперь имеют правильные требования к уровню навыка ядоварения;

НПЦ: небольшие исправления ГОССИПов; небольшие исправления значений полученного опыта для некоторых существ;

Группа: исправлены значения репутации, получаемой после убийства мобов в группе;

Warden: стал ещё лучше;

PvE: такие эффекты как: stuns, roots, waterwalk, hover, feather-fall, etc.теперь корректно работают как на игроках, так и на монстрах;

Кайтинг: исправлены некоторые проблемы, работа продолжается;

Спеллы: ченнелинг-спеллы более не прерываются от эффекта ДОТов.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dev comment: about movement effects - now game client receives correct data. In part 2 - work with speed changes and broadcast proper data to clients in visibility radius (fully blizz-like). Necessary for correct work of pets and controlled units (charm/possess), also for correct pathfinding and blizz-like transport system.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×