Devbot 2472 Report post Posted August 24, 2016 — Mage: Portals to Orgrimmar and Stormwind are now properly available for party-members only; — Rogue: poisons now have proper skill requirements; — NPCs: minor gossip fixes; fixed some creatures yielding incorrect experience; — Party: players now should properly receive reputation for party kills outdoors; — Warden: improved ban system; — PvE: now some movement effects (stuns, roots, waterwalk, hover, feather-fall, etc.) are correctly applied both for creatures and players; — Kiting: fixed some bugs; — Spells: channeling spells should no longer be interrupted by DoTs; (RU) — Маг: Порталы в Оргриммар и Штормград теперь доступны только для членов группы; — Разбойник: рецепты ядов теперь имеют правильные требования к уровню навыка ядоварения; — НПЦ: небольшие исправления ГОССИПов; небольшие исправления значений полученного опыта для некоторых существ; — Группа: исправлены значения репутации, получаемой после убийства мобов в группе; — Warden: стал ещё лучше; — PvE: такие эффекты как: stuns, roots, waterwalk, hover, feather-fall, etc.теперь корректно работают как на игроках, так и на монстрах; — Кайтинг: исправлены некоторые проблемы, работа продолжается; — Спеллы: ченнелинг-спеллы более не прерываются от эффекта ДОТов. 9 Share this post Link to post Share on other sites
Axon 65195 Report post Posted August 24, 2016 Dev comment: about movement effects - now game client receives correct data. In part 2 - work with speed changes and broadcast proper data to clients in visibility radius (fully blizz-like). Necessary for correct work of pets and controlled units (charm/possess), also for correct pathfinding and blizz-like transport system. 0 Share this post Link to post Share on other sites