Luke 0 Report post Posted December 9, 2016 (edited) Hjärtligt välkomna, hoppas på en grym upplevelse och kanske en seriös svensk guild när Elysium har kommit igång ordentligt! Discord Elysium - #Vikings invite (https://discord.gg/jHRNa) Edited December 15, 2016 by Luke 0 Share this post Link to post Share on other sites
Simpn 1 Report post Posted December 13, 2016 På lördag smäller det! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Luke 0 Report post Posted December 13, 2016 På lördag smäller det! Antingen hänger man runt Nost tills Fresh är ute efter nyår eller så stannar man på Nost, beslutsångest deluxe dock :/ 0 Share this post Link to post Share on other sites
Whiskra 0 Report post Posted December 14, 2016 En stor del av gamla <Flashback> från Nostalrius PvP på Alliance räknar med att komma tillbaka, men en del platser lär behöva fyllas innan vi kommer i raid-form igen. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Luke 0 Report post Posted December 14, 2016 Är det ingen som är mer sugen på att börja om på nytt? Eller är alla sugna på att köra på gamla chars? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Pixelslyna 0 Report post Posted December 14, 2016 (edited) Jag kommer köra fresh med ett par andra. Kom #Vikings på Elysiums discord istället för att chatta! https://discordapp.com/invite/VVHRJeK Edited December 14, 2016 by Pixelslyna 0 Share this post Link to post Share on other sites
Luke 0 Report post Posted December 15, 2016 Jag kommer köra fresh med ett par andra. Kom #Vikings på Elysiums discord istället för att chatta! https://discordapp.com/invite/VVHRJeK Skulle va grymt kul med en svensk guild, eller skandinavisk? Hardcore PvP, nöta igenom raids upp till Naxxramas. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Simpn 1 Report post Posted December 15, 2016 Är det ingen som är mer sugen på att börja om på nytt? Eller är alla sugna på att köra på gamla chars? Just nu är jag mest sugen på mina gamla karaktärer. Man vill ju gärna avsluta det man höll på med när servern gick ner. Min magiker var 56 och jag vill gärna ta upp henne till 60. Självklart är det också lite tråkigt att "överge" allt man tjänat ihop. Å andra sidan kan jag förstå det roliga med en helt ny start för alla, likt ladder i Diablo II. Jag kommer nog att göra en ny karaktär på nya servern när den öppnar. Om jag sen fortsätter där beror dels på hur mina kompisar känner, samt hur mängden och attityden på andra spelarna på servern är. Jag tyckte att i början av Nost så var det en del spelare som hade ganska pissig attityd och var osamarbetsvilliga, men att det blev mycket bättre framåt slutet av Nost (även om det fortfarande fanns en del störiga typer). Jag hoppas netiketten sitter kvar för det var ganska trögt att levla mina första karaktär jämfört med mina senare då det var så mycket väntande på respawn. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Luke 0 Report post Posted December 15, 2016 Just nu är jag mest sugen på mina gamla karaktärer. Man vill ju gärna avsluta det man höll på med när servern gick ner. Min magiker var 56 och jag vill gärna ta upp henne till 60. Självklart är det också lite tråkigt att "överge" allt man tjänat ihop. Å andra sidan kan jag förstå det roliga med en helt ny start för alla, likt ladder i Diablo II. Jag kommer nog att göra en ny karaktär på nya servern när den öppnar. Om jag sen fortsätter där beror dels på hur mina kompisar känner, samt hur mängden och attityden på andra spelarna på servern är. Jag tyckte att i början av Nost så var det en del spelare som hade ganska pissig attityd och var osamarbetsvilliga, men att det blev mycket bättre framåt slutet av Nost (även om det fortfarande fanns en del störiga typer). Jag hoppas netiketten sitter kvar för det var ganska trögt att levla mina första karaktär jämfört med mina senare då det var så mycket väntande på respawn. Helt sant, och servern (Fresh) lär vara proppfull vid alla start zoner första två veckorna därför man håller sig därifrån och man får ju ha i tanke att det är minst1 månad lvar tills den nya servern släpps. 0 Share this post Link to post Share on other sites